Отворена е нова продавница ЛОГОНА СКОПЈЕ ЦЕНТАР

Отворена е нова продавница ЛОГОНА СКОПЈЕ ЦЕНТАР, на ул. Димитрие Чуповски бр.22, Скопје-Центар (спроти Стопанска Комора на Р.М.) 

Во продавницата се продаваат производи од реномираните брендови: LOGONA, SANTE, NATRACARE, ECO COSMETICS и PHARMALIFE.

Палетата на производи содржи:
- органска бебе козметика,
- голем избор на органски шампони и регенератори за коса,
- специјализирани органски серии за нега на лице („Аnti age“, сува кожа, масна кожа, комбинирана кожа, екстра чуствителна кожа-склона на алергии),
- декоративна козметика,
- машка колекција за нега на лице и тело,
- ексклузивно органска колекција со Q10 и калинка за нега на лице и тело,
- пасти за заби,
- органски хигиенски влошки и тампони,
- ПРИРОДНИ ДОДАТОЦИ ВО ИСХАРА за бебиња и деца (APPETITO, IMUNO ...)
- ...


Дел од палетата на производи може да се најде само во оваа продавница и на ниту едно друго место во Македонија. 

Се врши компјутерско тестирање и совети за вашата кожа и коса.

Работно време понеделник-петок од 09-21 часот, а сабота 09-17 часот. Тел.078/288-504

Повелете и посетете не, а ние ќе ве изненадиме со попуст или подарок во завизност од моменталните акции.

Откријте ја тајната за УБАВА и ЗДРАВА кожа!!!


КАРТИЧКА ЗА ЛОЈАЛНОСТ
Со купени производи од брендовите LOGONA, SANTE, NATRACARE, PHARMALIFE, ECO COSMETICS во вредност од 3.000 ден. или повеќе во текот на еден месец, во продавницата ЛОГОНА СКОПЈЕ ЦЕНТАР можете да добиете картичка за лојалност. Со приложување на оваа картичката за лојалност при купување на производи во продавницата ЛОГОНА СКОПЈЕ ЦЕНТАР ќе добиете попуст од 10 %.
 

ПОБЕДНИК НА УБАВИНАТА - "Les Victoires de la Beauté"

Во Париз (септември 2013 год), ЛОГОНА серумот за лифтинг од “Age Protection“ колекцијата ја доби наградата "Les Victoires de la Beauté".

Кај " Victoires de la Beauté " потрошувачите се на прво место. Вкупно биле тестирани 1.500 луѓе со производи од бројни меѓународни реномирани козметички компании. Кај овие т.н. "слепи тестови" квалитетот е оценет без знаење на трговска марка, производител или земјата на потекло. Со цел да се добијат објективни резултати, ЛОГОНА серумот за лифтинг од “Age Protection“ колекцијата беше тестиран во период од неколку недели под стручен надзор, следење и објективно оценување.

Важноста и високата вредност на одликувањето „Victoires de la Beauté“ лежи во објективноста при оценувањето на квалитетот и кредибилитетот, кој според анкетите „Victoires de la Beauté“ ја има довребата од 84% на француските жени.

За повеќе информации, посетете ја Интернет-страницата: http://www.victoiresdelabeaute.com/

online bookies